Pácienseknek
Szakrendelések
Események
Projektjeink (EFI)
Ügyeletek
Közérdekű adatok
Térítéses szolgáltatások
Kapcsolat
FőoldalPácienseknek Biztonságos betegellátás

Biztonságos betegellátás

Intézményünk a biztonságos betegellátást kiemelt célként kezeli, ezért 2015-ben csatlakozott a BELLA egészségügyi akkreditációs programhoz. Az akkreditációs rendszert gyakorló egészségügyi szakemberek fejlesztettek ki azért, hogy az egészségügyi szolgáltatást nyújtó intézményekben (kórházak, járóbeteg szakrendelők és gyógyszertárak) a betegek ellátása biztonságosabb és eredményesebb legyen.

Az akkreditációs program fantázia neve a BELLA. Ez a „BetegELLátók Akkreditációja a biztonságos betegellátásért” szlogenből ered. Az alapelvekkel összhangban kifejezi, hogy a programba belépő szolgáltatók nagyobb biztonságot képesek nyújtani a betegeknek és az ellátóknak egyaránt.

A betegek esetében ez a kockázatok mérséklését és a nemkívánatos események előfordulásának csökkentését eredményezi. Az ellátóknak érthetőbb, világosabban megfogalmazott feladatokat jelent, így számukra a napi munkavégzés ugyancsak biztonságosabbá válhat.

A megfogalmazott célok csak az érintettek együttműködésével, kölcsönös támogatással és kommunikációval valósulhatnak meg, függetlenül a dolgozók munkakörétől, végzettségétől és az intézményben betöltött szerepüktől. Az ellátók, az ellátásban részesülő betegek, illetve a hozzátartozóik közötti együttműködés a biztonságos betegellátás kiemelten fontos feltételei.

Hogyan készüljön fel a szakrendelésen való megjelenésre?
biztonsagos_beteg_ell_1.jpg

Műtétre készül?
biztonsagos_beteg_ell_2.jpg

Az esés megelőzhető
biztonsagos_beteg_ell_3.jpg

Mit tehet Ön, hogy biztonságosabbá tegye a gyógyszeres kezelését?
biztonsagos_beteg_ell_4.jpg

 

Együtt a biztonságosabb ellátásért
biztonsagos_beteg_ell_5.jpg
 

Szent Margit Rendelőintézet © 2023 - Minden jog fenntartva
ikon helyzet hoverikon telefon hover
Akadálymentes
Szöveg növelése
Szöveg csökkentése
Szürkeárnyalatos
Magas kontraszt
Negatív kontraszt
Világos háttér
Linkek aláhúzása
Olvashatóbb betűtípus
Visszaállítás

Tájékoztatás a call center elérhetőségéről

T Á J É K O Z T A T Á S

 

Call centeres munkatársaink 11:00 - 13:00 óra között emelt létszámmal fogadják előjegyzéssel kapcsolatos hívásaikat. Kérjük, ha 11:00 óra előtt vagy 13:00 óra után nem érik el Rendelőintézetünket, hívásukat a fenti időintervallumban legyenek szíves megismételni!

Kérjük, amennyiben általános információt szeretnének kérni, 7:00 - 8:00, valamint 16:00 - 20:00 óra között hívják központi elérhetőségeinket!

 

Együttműködésüket köszönjük!