Pácienseknek
Szakrendelések
Események
Projektjeink (EFI)
Ügyeletek
Közérdekű adatok
Térítéses szolgáltatások
Kapcsolat
Főoldal Minőségpolitika

Minőségpolitika

A Szent Margit Rendelőintézet vezetése missziójában elkötelezett az alkalmazható követelmények teljesítésére, valamint a minőségirányítási rendszer folyamatos fejlesztésére.

Célunk elérése érdekében támogatjuk és elvárjuk munkatársainktól szakmai ismereteik folyamatos fejlesztését. A betegek elégedettségének növelése érdekében folyamatosan javítjuk a fogadásuk, várakozásuk körülményeit.

Az orvostudományban alkalmazott, a hazai és nemzetközi gyakorlatban használt korszerű gyógyító-megelőző diagnosztikai és terápiás módszereket, eljárásokat vezetünk be az egészségügyi ellátó rendszer keretei között, törekedve a biztonságos betegellátásra. Különös figyelmet fordítunk a törvények, rendeletek, szabályozások és a nemzeti, nemzetközi szabványok, biztonsági előírások betartására.

Minden vezetői szinten és minden munkatársunktól elvárjuk a minőségi szemlélet, a minőség iránti elkötelezettség érvényesülését, a minőséget befolyásoló kockázati tényezők, és fejlesztési lehetőségek figyelemmel kísérését.

Intézetünkkel szerződéses kapcsolatba kerülő partnereinktől is a minőség tudatos magatartást kérjük.

A Szent Margit Rendelőintézet munkatársai közös akarattal és meggyőződéssel tevékenykednek a kitűzött cél érdekében. A teljes tevékenységi körünkre kiterjedő MSZ EN ISO 9001:2015 szabvány és a Magyar Egészségügyi Ellátási Standardok 2.0 kézikönyve követelményeinek megfelelő minőségirányítási rendszert alakítottunk ki és működtetünk.

Budapest, 2022. március 30.

 

Dr. Budai András
ügyvezető igazgató

Szent Margit Rendelőintézet © 2023 - Minden jog fenntartva
ikon helyzet hoverikon telefon hover
Akadálymentes
Szöveg növelése
Szöveg csökkentése
Szürkeárnyalatos
Magas kontraszt
Negatív kontraszt
Világos háttér
Linkek aláhúzása
Olvashatóbb betűtípus
Visszaállítás

Tájékoztatás a Vörösvári úti nagy lift működéséről, valamint a call center elérhetőségéről

T Á J É K O Z T A T Á S

 

Call centeres munkatársaink 11:00 - 13:00 óra között emelt létszámmal fogadják hívásaikat, kérjük, ha 11:00 óra előtt vagy 13:00 óra után nem érik el Rendelőintézetünket, hívásukat a fenti időintervallumban legyenek szíves megismételni!

 

Együttműködésüket köszönjük!