Pácienseknek
Szakrendelések
Események
Projektjeink (EFI)
Ügyeletek
Közérdekű adatok
Térítéses szolgáltatások
Kapcsolat
Főoldal Gy.I.K.

Gy.I.K.

Személyes regisztráció után azonnal foglalhatok időpontot?

Személyes regisztrációt követően a megadott e-mail címre egy rendszerüzenetet fog kapni, amelyben lesz egy link, arra kattintva pedig megadhatja azt a jelszót, amit a jövőben használni kíván. Ezután már a rendszerben feltüntetett szakrendeléseinkre foglalhat időpontot.

Miért jó online regisztrálni?

Az online regisztráció alkalmával a rendszer az első időpontja foglalását teszi lehetővé. Ahhoz, hogy teljes hozzáférést kapjon az online előjegyzéshez, a Vörösvári úti vagy Csobánka téri regisztrációs pontjainkon tudja érvényesíteni regisztrációját. Munkatársaink a személyi igazolvány, lakcím kártya és Taj kártya bemutatása után kinyomtatják az adatlapját, amelyet alá kell írnia, ezután további teendője nincsen, pontosabban bármely, a rendszerben elérhető szakrendelésünkre foglalhat időpontot.

Jó tanács! Lefoglalt időpontja előtt érdemes 20 perccel érkezni a Rendelőintézetbe és regisztrációs pontjainkon véglegesíteni a regisztrációt.

Mikor tudok regisztrálni?

Online a nap 24 órájában, akár hétvégén is regisztrálhat.

Amennyiben személyesen szeretne regisztrálni, azt Vörösvári úti és Csobánka téri szakrendelőinkben teheti meg az alábbi időpontokon és helyszíneken:

Hétfő – Csütörtök: 8:00 – 12:00 és 16:00 – 19:00
Vörösvári úti szakrendelő
: földszinten, hátul az előjegyzésnél
Csobánkai téri szakrendelő: délelőtt II. emelet 10 szoba, délután: előjegyzési pult
 

Tudok időpontot foglalni idős hozzátartozóm részére?

Az online előjegyzés személyre szabott. Abban az esetben, ha hozzátartozója már regisztrált a rendszerünkbe és Ön ismeri belépései adatait, tud számára időpontot foglalni. Saját regisztrációjával azonban csak saját részre foglalhat időpontot.

Mi történik, ha elfeledkezem a lefoglalt időpontról?

Lefoglalt időpontjáról a rendszer automatikus üzenet fog küldeni a foglalást követően azonnal, majd emlékeztető leveleket is fog kapni lefoglalt időpontja előtt egy héttel és egy nappal.

Szükség esetén hogyan tudom lemondani a lefoglalt időpontot?

Az online előjegyzési rendszerben van lehetősége az időpont törlésére, de központi telefonszámainkon vagy a Rendelőintézetben személyesen elérhető betegirányítóink is állnak rendelkezésére.

Miért nem láttak el beutaló nélkül, ha egyszer volt időpontom?

Azon szakrendeléseink esetében, amelyekre beutaló szükséges, az online előjegyzési rendszer minden esetben felteszi az erre vonatkozó kérdést. Ön csak akkor tud időpontot foglalni, ha Igen választ ad. Ezt a választ a rendszerünk rögzíti, és úgy tekintjük, hogy Ön valóban a beutalója birtokában foglalt időpontot. A sikeres időpontfoglalás nem helyettesíti a beutalót. Beutaló köteles szakrendeléseinken kizárólag a dokumentum birtokában tudjuk ellátni, annak hiányában – hiába foglalt időpontot – nem jogosult az ellátásra.

Nincs e-mail címem, ettől függetlenül tudok regisztrálni?

Sajnos a regisztráció e-mail cím meglétéhez kötött. Ha nem rendelkezik e-mail címmel, kérjük, éljen a telefonos vagy személyes időpontfoglalás lehetőségével.

Mi a teendő, ha elfelejtettem a jelszavamat?

A rendszert felkészítettük erre az eshetőségre is. Ez esetben nem kell mást tennie, mint a https://szentmargitrendelo.egeszsegkartya.hu/ oldalon a belépési adatok alatt található „Elfelejtett jelszó” linkre kattintani.

Szent Margit Rendelőintézet © 2023 - Minden jog fenntartva
ikon helyzet hoverikon telefon hover
Akadálymentes
Szöveg növelése
Szöveg csökkentése
Szürkeárnyalatos
Magas kontraszt
Negatív kontraszt
Világos háttér
Linkek aláhúzása
Olvashatóbb betűtípus
Visszaállítás

TÁJÉKOZTATÓ SÜRGŐSSÉGI PONT MŰKÖDÉSÉRŐL

TISZTELT KERÜLETI LAKOSOK!

Tájékoztjuk Önöket, hogy Budapest III. kerület Önkormányzata 2023. AUGUSZTUS 1-től a nappali órákban a hirtelen fellépő betegségek elhárítása érdekében felnőtt páciensek ellátásához SÜRGŐSSÉGI PONTOT biztosít.

A kerület felnőtt lakosságának háziorvosi-alapellátási feladatai nem változnak.
Szolgáltató: Központi Háziorvosi Ügyelet Egészségügyi Szolgáltató Kft.
A Sürgősségi Pont helyszíne:
1039 Budapest, Csobánka tér 6.
Működési rend:
Hétköznap (hétfőtől- péntekig): 08:00-tól 20:00-ig
Telefonszám: 06/70-490-6899
Az Országos Mentőszolgálat hívószáma: 112

A SÜRGŐSSÉGI PONT keretein belül az alábbi esetek kerülnek ellátásra:

· Rendelőben megjelent sürgős ellátást igénylő betegek ellátása
· Területen halottszemle végzése
· Sürgős területi ellátás a háziorvos rendelési idejében
 A beteg a sürgősségi ellátása esetén a Rendelőintézetben ellátásban részesül!
(NEM SÜRGŐS ESETBEN A SÜRGŐSSÉGI PONT A BETEGET A HÁZIORVOSHOZ IRÁNYÍTJA).
A sürgős ellátás után, a beteg állapotának megfelelően a lehetséges továbbküldési irányok:
· Mentővel a fekvőbeteg ellátó helyre irányítás
· Háziorvosi rendelésre történő irányítás
· Szakrendelőbe történő irányítás
· Helyszíni ellátás (definitív terápia, esetleg gyógyszerelés)

A sürgősségi ponton nem történik:
· rendszeresen szedett gyógyszerek felírása
· régóta fennálló panaszok ellátása
· beutaló kiadás (régóta fennálló panaszok esetén)
· táppénzre vétel
·közgyógyellátásban részesülőknek gyógyszerfelírás
·szakrendelésre időpontkérés
A Sürgősségi Pont egészségmegőrző, életmentő szolgáltatás. A háziorvos feladatköre nem változik.

Óbuda-Békásmegyer Önkormányzata