FIGYELEM! Az időpontkérés elküldését követően az Ön által megadott e-mail címre visszaigazolást küldünk, amely egy normál elektronikus levélben tartalmazza az Ön által rögzített adatokat és az általunk megadott időpontot. Kérjük a személyes adatokat ellenőrizze le és téves adat esetén, azt a rendelésre megadott időpontban történő jelentkezéskor jelezze a betegirányítóban. Amennyiben a megadott időpontban nem tud megjelenni, kérjük mondja le az időpontot, a honlapon megtalálható "Időpont lemondás" funkció használatával. Amennyiben nem saját részre szeretne időpontot foglalni, kérjük, minden esetben annak a személynek az adatait adja meg, akinek foglalja az időpontot. Együttműködését köszönjük!
Cookie értesítés Az oldalon történő látogatása során cookie-kat ("sütiket") használunk. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól, de nem tárolnak személyes információkat. Az oldalon történő továbblépéssel elfogadja a cookie-k használatát. További információk »
Ok
Akadálymentes
Szöveg növelése
Szöveg csökkentése
Szürkeárnyalatos
Magas kontraszt
Negatív kontraszt
Világos háttér
Linkek aláhúzása
Olvashatóbb betűtípus
Visszaállítás
✖
Tájékoztatás a call center elérhetőségéről
T Á J É K O Z T A T Á S
Call centeres munkatársaink 11:00 - 13:00 óra között emelt létszámmal fogadják előjegyzéssel kapcsolatos hívásaikat. Kérjük, ha 11:00 óra előtt vagy 13:00 óra után nem érik el Rendelőintézetünket, hívásukat a fenti időintervallumban legyenek szíves megismételni!
Kérjük, amennyiben általános információt szeretnének kérni, 7:00 - 8:00, valamint 16:00 - 20:00 óra között hívják központi elérhetőségeinket!